top of page
  • Writer's pictureAntonia Šarić

Ljudi i biljke: Lovre Peranić

Updated: Jul 24, 2019

Imala sam priliku upoznati još jednog studenta Krajkobrazne arhitekture i vlasnik male urbane džungle u Zagrebu.

U ovom kratkom interviju-u Lovre otkriva zašto voli biljke, koje su mu najdraže, jesu li se ljudi otuđili od prirode i još ponešto :)



Kada je počela tvoja ljubav prema biljkama?


Počela je kada sam se doselio u Zagreb prije 4-5 godina i krenuo s uređenjem stana. Prvih nekoliko sam dobio kao poklon za useljenje od različitih ljudi i onda sam krenuo u skupljanje svoje male urbane džungle...


Zašto voliš imati biljke u svom domu?


Stilski se volim smatrati minimalistom tako da zapravo cijelo uređenje mog životnog prostora je jako jednostavno i uglavnom u bijeloj boji, gdje su onda biljke u svojim nijansama zelene dodale taj pop of colour, jednostavno prostoru daju nekakvu dinamiku svojim godišnjim promjenama.





Misliš li da su se ljudi koji žive u gradu otuđili od prirode?


Hmmm...zanimljivo pitanje, mislim da nisu, posebice govoreći o Zagrebu gdje skoro svaki kvart ima nekakvu zelenu površinu ili barem drvored te je želja za provođenjem slobodnog vremena u prirodi vrlo jaka barem u mom krugu prijatelja… Također veliki broj njih je svoje stanove isto ozelenio...


Imaš li najdražu biljku?


Svoje najdraže biljke sam odlučio tetovirati na sebe:

Kava - jer jako volim pit kavu

Monstera - jer daje taj neki tropical vibe prostorima

Maćuhica - because I’m a pansy

Lotus - njegova simbolika u Azijskim kulturama


Kako se brineš o biljkama kada putuješ?


Teta se brine o njima kada mene nema, nekako najduži period koji su provele bez zalijevanja je bio 10-ak dana preko ljeta, ali sam u stanu onda spustio rolete kako sunce ne bi bilo prejako time voda sporija isparava iz zemlje.




124 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page