top of page
  • Writer's pictureAntonia Šarić

Ljudi i biljke: Tattoo rroom

Matea i Leš krajkobrazni su arhitekti koji su nedavno otvorili tattoo studio Tattoo rroom. Njihov studio je jako ugodan i topao, a poseban je i po tome što je prepun biljaka. Vjerujem da ovdje ne dođeš samo po tetovažu, ovdje dođeš po doživljaj koji će ti ostati u lijepom sjećanju zauvijek.

Oboje zrače nekom predivnom i pozitivnom energijom kojom su me jako inspirirali, a posebno mi je draga njihova priča o tome kako su dobili dva ogromna fikusa koja su jako željeli.

U nastavku pročitajte kako se brinu o svojim biljkama, što ih najviše privlači kod njih i kako su dva velika fikusa iz Kino Europe završila baš u njihovom studiu.


Vaš studio je jako ugodan i topao, a osim što je ful promišljeno uređen i dizajniran,

poseban je i po tome što ima jako puno biljaka. Što je utjecalo na vaš odabir biljaka

za studio?

Leš: Zapravo ih nismo svjesno odabirali, barem ne ciljano za studio. Sve su to biljke

koje već jako dugo imamo i bilo je prirodno da ih samo prebacimo iz stana na radno

mjesto gdje provodimo većinu svog dana.



Tko se od vas dvoje najviše brine o biljkama i imate li neku rutinu?

Matea: Brinemo se zajedno o biljkama, jedino smo se podijelili u zalijevanju; Leš

je vrlo visok stoga on zalijeva sve biljke koje ja ne mogu dohvatiti :)


Koje su vam biljke najdraže i zašto?

Leš: Monstera zvana Silvija (sve naše biljke imaju ime). Ja sam ju poklonio Matei u

neku random srijedu. Nije to očekivala jer nije bilo povoda... neću nikad zaboraviti

kako joj se razveselila :D

Matea: Silvija definitivno! :)



Imate li biljke i u svojem domu ili samo u studiu?

Trenutno u stanu imamo samo jednu biljku, zove se Lovro. Sve smo biljke

prebacili u studio pa je u stanu dosta prazno trenutno, ali nadoknadit ćemo uskoro!


Sto vas najviše privlači kod biljaka?

Daju živo(s)t prostoru. Bez njih naš studio ne bi djelovao tako toplo kakvim ga svi

opisuju. Biljke su zaslužne za to i to je ono što najviše volimo kod njih!



Imate li neke tajne savjete za brigu o biljkama koje bi htjeli podijeliti s drugima?

Za sve probleme nazovite svoju baku :)


Planirate li nabaviti još biljaka ili ste zadovoljni s trenutnim biljkama koje imate?

Ako želite nabaviti još biljaka, koje bi htjeli?

Vjerojatno nećemo nikad stati s nabavljanjem novih biljki. Želimo još udomiti

Ficus lyratu i bananu!



U svom studiu imate dva velika fikusa iza kojih stoji jedna zanimljiva priča, možete ju podijeliti s nama? :)

Matea: Ja sam jednog dana sama slučajno otišla na kavu u Kino Europa, taman prije nego što su zauvijek zatvorili. Inače nikad ne sjedim unutra, ali kiša je baš lijevala taj dan. Nesvjesno, odabrala sam stol koji se nalazio između dvije ogromne biljke - ficus benjamina i ficus elastica. U miru sam neko vrijeme pila kavu dok nisu prišla dva dečka koja su od uprave dobila zadatak da se riješe tih biljki kako god znaju jer se Kino zatvara. Mislim da su me iz zezancije pitali 'O'š ih ti uzeti?' čisto zato što sam bila jedina osoba tamo pored njih dvojice. Nisu očekivali da ću pristati. Da stvar bude bolja, Leš i ja smo danima prije razgovarali o tome kako bi upravo te dvije vrste htjeli imati u studiju, ali budući da su skupi morat ćemo se odlučiti samo za jednu i onda sam se ja našla u pravo vrijeme na pravom mjestu. Obožavali smo Kino Europu i zaista je simbolično da imamo dio tog prostora u našem :)



245 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page