top of page
  • Writer's pictureAntonia Šarić

Ljudi i biljke: Lea Host

Updated: Jul 24, 2019

˝Vesele me svi oni i svaki njihov novi list ili novi cvijet. Svaka njihova nova boja ili novi oblik. I znam da ću uvijek imati i mjesta i ljubavi za te prekrasne biljke.˝



Koja je tvoja najljepša uspomena koju vežeš uz biljke?

Sjećam se da sam se još kao mala svako jutro budila i išla na balkon sa nonom zaliti biljke. Obožavala sam taj ogroman balkon i tu ogromnu džunglu koja je svakim danom rasla. Tu džunglu o kojoj smo vodile računa nas dvije zajedno i koja nas je čuvala od sunca.

Meni je to tada bila igra koju sam jednostavno zavoljela do kraja. I eto me sada 20 i koju godinu nakon - radim i dalje isto. Budim se ujutro i nakon druženja s kavom slijedi druženje s biljkama. Prvo ih nahranim i popričam s njima, a kasnije ih podragam, a ponekad i pošpricam s malo vode.



Kada si počela skupljati sobne biljke?

Moja prva biljka zove se Ankica. Dobila sam ju od prijateljice kad sam se tek doselila u Zagreb. I ona je već nona jer raste i dalje kao luda. Nakon nje biljke su dolazile same od sebe. Jednom kad kreneš ne možeš stati. Neke su manje, neke su veće. Neke su ženke kao Lil’Jasmine ili Greta koja si je glavna, a neke su dečki kao Sergio; fikus koji pleše po kući.

Vesele me svi oni i svaki njihov novi list ili novi cvijet. Svaka njihova nova boja ili novi oblik. I znam da ću uvijek imati i mjesta i ljubavi za te prekrasne biljke.





182 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page